tisdag 24 januari 2012

Nu återstår en lång väntan...

...på tentaresultatet. För det första så måste jag säga -fan vad snålt med tid! På universitetets hemsida stod det att tentan skulle vara i tre timmar, men vad händer? Jo, del ett skulle besvaras på 30 minuter och del två skulle besvaras på 1,5 timmar. Den sista halvtimmen var vad jag hade kvar till den andra och sista räkneuppgiften och det var ungefär då jag förstod att tiden skulle bli knapp. Klockan tickade och stressen ökade medan minnet och hjärnans kapacitet kollapsade. När man som mest behöver dig hjärna -var är du?! Den sista kvarten tittade jag på klockan varannan minut och försökte pressa mig till det yttersta. I was doomed.

Jag vet inte ens om tiden hade räckt till om tentan så hade varit på svenska?! Med andra ord: tentan gick sådär.

Jag är dock väldigt intresserad av om jag klarar den eller inte. Det kommer bli en lång väntan som sagt.

Nu ska jag duscha, glömma och gå vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar