fredag 3 februari 2012

Bästa dagen på veckan -eller?

Jag ser en skön kväll framför mig:
1. Johannes lagar raggmunk med fläsk medan jag sitter med en öl vid barbordet, samtidigt som jag tittar på och väljer musik på Spotify.
2. Efter maten sjunker jag ner i soffan och det känns riktigt gött i kroppen efter både träningen & den goda maten.
3. Mörk choklad (kanske även något annat gött att smutta på, whiskey/konjak?)

Därefter slutar min syn in i framtiden. Eller säger man vision? Jag söker det ord som spådamer använder när de siar något, de "ser" ju in i framtiden. Syn kanske är ett helt OK ordval ändå.

Kvällen slutar förmodligen med att jag somnar tidigt. Sömn - I love you.

En visning är också bokad! Aaa-ha!

Jag åt en himla god liten chokladboll idag på jobbet, tack Camilla! Lycka i form av en liten boll. Obs, ingen vanlig "chokladboll".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar