lördag 10 mars 2012

En ny sida av bloggen...

Lite annorlunda känns den här blogg-appen. Så detta inlägg får helt enkelt ses som ett test.

Jag och Elina har haft vårt skype-möte, lika trevligt och givande som alltid. Det kändes som att vi fick en bra lösning på uppgiften, hoppas att resten av veckan blir bra. Ingen tentapanik än.

Vad händer ikväll? Det jag vet är att det blir kalas, vilket betyder att jag kommer stå framför garderoben om några timmar och tycka att urvalet suger, som vanligt. Det blir aldrig bra: när man har tillräckligt med toppar och linnen, vad saknas då? Jo, något att ha över det. Nu befinner jag mig i en situation där jag saknar klänningar och linnen/toppar.

Igår åt jag och Johannes tacos för första gången tillsammans! Vi mötte Kicki i mataffären igår som skrattade lite åt saken. Konstigt att vi aldrig har gjort det under de 4, nästan 5, åren vi varit tillsammans.

Tacos är ju faktiskt väldigt gott och enkelt att göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar