torsdag 8 mars 2012

Hänt nytt!

Ibland händer många saker under väldigt kort period, vilket är mitt skäl till den sämre uppdateringen. När jag är trött, som just nu, gillar jag text som är uppställd i punktform. Bekvämt, tydligt och kräver inte mycket eftertanke.

- Jag och Johannes ska flytta till vår alldeles egna lägenhet den 1e maj!! Mer nöjd kan man inte bli, eller jo... se nedanstående punkt.

- Jag blir ägare till en vit iphone imorgon. Till slut blev det även min tur.

- Tentaplugg med Elina. Det är tufft men vi är så mycket tuffare. Jag måste säga att det inte kan bli roligare att plugga när man har en sån fin kompanjon som jag har! Maxad humor med interna skämt som avlöser varandra konstant. Fint.

- Ikväll var det dags för en middag med ekonomiavdelningen. Gött på alla sätt och vis!


Det enda som tynger ner denna positiva anda är mina förbannade munsår. Jag brukar få det MAX en gång om året, men nu vet jag inte vad som händer. Jag hade munsår som hade läkt för två veckor sedan och nu har jag det igen -vad i helvete?! Antagligen beror det på stress, vad vet jag. Egentligen finns det inget som heter "stresstålig", visst att man kan hantera stress bra och det tycker jag att jag gör, men nog fan visar det sig på andra sätt... Munsår, eksem, magproblem -you name it.

Bra att jag trots min överläpp/fläskläpp har haft flyt den här veckan -yeay!

Sleepy deepy gäller nu. Sleepy deepy? Det känns som att det är ett uttryck, men kan också vara ett påhittat uttryck av mig för längesedan. Av mig, eller av Ebba kanske? Längesedan var det hur som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar