onsdag 21 mars 2012

Längtan till fredag kväll.

Idag om några timmar börjar det. Klockan ett kommer jag att sitta i tentasalen och ögna igenom min första tenta. Det som jag alltid hoppas på är - att klara den. Det är prio nummer ett. Just nu vet jag inte om jag vill titta lite till på teorin eller om jag helt och hållet ska strunta i det och förlita mig på att jag har tillräcklig kunskap. Svårt.

Något jag har irriterat mig på i säkert två veckor är att kylskåpet låter jättemycket! Det surrar hela tiden. Kanske vore på sin plats att kontakta hyresvärden.

Efter idag är det bara torsdag och fredag kvar. Torsdagen är jag inte så fruktansvärt orolig inför, en presentation ska hållas, det brukar alltid lösa sig. Fredagen däremot...

Nya skor har jag beställt också! De borde komma hem till mig innan fredag hoppas jag. Bruna Chelsea Boots. Detta påminner mig dock om att jag måste lämna in mina svarta Vagabondkängor till skomakaren. Jag vågar knappt använda dem efter att Maria hade blivit så förskräckt över hur illa mina klackar såg ut (!)

På fredag kväll ska jag fira.

1 kommentar:

  1. Lycka till på fredag bettan!! Jag vet att du kommer fixa det galantish!!!!:D

    SvaraRadera