tisdag 20 mars 2012

Lois & Clark: The New Adventures of Superman

Enligt mig är det mycket bra morgon-tv! Förmodligen för att jag och mina systrar följde det när det gick på 4an för många många år sedan... Lite fånigt men samtidigt roande.

Idag är dagen innan första tentan. Känns väl som alltid, jag vill bara få tjuvkika lite på den och sen plugga stenhårt på det som komma skall. Önsketänkande. Jag kan inte riktigt säga hur dagen kommer att se ut, det är alltid jättesvårt att repetera, särskilt när man har oändligt mycket att repetera och att det dessutom rör sig om TVÅ tentor! En dags andrum blir det, men då ska en presentation hållas. Bra upplägg!?

Nu den närmaste timmen, eller något sådant, ska jag sitta med sista inlämningsuppgiften. Igår kväll kom jag på att jag och Elina hade glömt av att skriva rent den. Tur att deadline är idag. Dessa inlämningsuppgifter kan ju faktiskt ge några gratispoäng till tentan och det vore väldigt dumt att glömma lämna in en sådan inlämning!

Saker jag ser fram emot:
- helgen
- C-uppsatsen
- att äntligen få flytta in till vår nya lägenhet (inte långt kvar till 1e maj nu)

Jag måste också få skryta lite grann. Visst, det kan verka klyschigt, iallafall om man frågar mig. Jag måste bara skriva att jag har en väldigt fin och omtänksam pojkvän! Där kom den... Men faktum är att han har tagit hand om väldigt många saker nu när jag har haft fullt upp. Saker som att ta hand om tvätt, laga mat, diska, diska och diska.

Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar