fredag 22 juni 2012

På väg.

Snart börjar midsommarfirandet. Allt inhandlat, inget glömt. Börjar bli hungrig och de vindruvor jag precis har ätit hjälpte inte särskilt mycket.

Ikväll ska jag ha klänning! Om det blir riktigt kallt drar jag på mig stickade strumpbyxor och en ylletröja. Det enda jag inte har förberett mig på är regnet. Varför gjorde jag inte det? Jo, jag tänkte att jag skulle hitta en regnponcho på Ica på Torp, men men. Fail. De moln jag ser framför oss är mörka och hotfulla, jag antar att det är dit vi är på väg!

Igår var vädret såå skönt, ungefär så som midsommarvädret ska vara. Vår innergård är inte dum, inte dum alls! Perfekt att sitta i, äta en sallad med gött vin och lyssna på fina toner.

I veckan har jag hängt med Hanna och Ebba, gött häng där. Väntar på att nyligen hemkomna Anna vill ses och leka! Det blev även en go barrunda med KB i onsdags. Det var verkligen på tiden att vi skulle ses, jag och min gamla baldejt!

Snart är vi framme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar