fredag 13 juli 2012

Fickparkering.

Det är något som jag är väldigt bra på, eller som jag åtminstone har varit bra på. Jag vill inte verka skrytsam (även om detta faktiskt är skryt, men vafan) men en fickparkering brukar jag sätta vid ett försökt, dvs backa och ratta till höger för att sedan räta ut bilen -färdigt! Då brukar bilen stå längs med trottoarkanten, inga bekymmer. Nu det senaste har jag märkt att jag inte känner den där säkra feelingen längre och jag tror att det beror på att jag inte haft bil på väldigt länge. Det här är så otroligt irriterande, jag snackar inte att jag har kunnat fickparkera med en liten minibil, utan kunde parkera utan problem med den större Volvo V70 vi hade förr. Åååååh, finns det en värre känsla än när man känner att man håller på att tappa stinget? Tror inte det.

Jag ska fickparkera så mycket jag kan nu när jag får låna mammas bil, så det så!

Nu ska jag duscha fort som fan för snart kommer Maria hit och då blir det några bärs på Strandgatan. Någon som är sugen?

Igår testade jag en shower gel från Body Shop som jag hade fått av Magda i julklapp. Den luktar ljuvligt!


Candied ginger, fina grejer.

Om en liten stund kommer jag lukta kanderad ingefära! Det kanske dyker upp fler shots under kvällens gång. Undrar förresten hur Johannes har det på Trestadtouren? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar