tisdag 31 juli 2012

Magdas bläckfiskattack!

Det har varit ganska mycket idag, mest har det väl berott på att det dök upp fel/konstigheter på jobbet - en helt vanlig dag! Haha, kan kanske skratta åt det i efterhand när man vet orsaken bakom felen (eller åtminstone "nästan" vet).

När jag kom hem var jag heeelt slut, jag skyller fortfarande på den sega hemresan. Jag borde väl egentligen ha gått till gymmet direkt men orkade verkligen inte, så jag gick hem och la mig en stund i sängen för en 30-min power nap. Tuppluren blev längre än så men jag lyckades ändå ta mig till gymmet! Väl på gymmet hade jag målet att träna lite intervaller på löpbandet, jag startade upp med rask gång som uppvärmning för att sedan köra igång med intervaller. Till min överraskning (or NOT) fick jag knivhåll direkt vid det snabba intervallet... VAD gör jag för fel? Det är ju helt absurt att jag nästan varje löppass ska få det, eller hur?!

Jag lämnar det ämnet, blir alltid så fruktansvärt irriterad/knäckt/arg varje gång det händer. Efter gymmet blev jag i alla fall svettig - gött!

Det blev en god spenatpaj med bacon och getost ikväll, vilket satt väldigt bra. Min fina pajform jag fick av Elina invigdes även! Såå fin och klassisk :)

Fina pajformen!

Nu ska jag titta några minuter på U.S Marshals... Egentligen har det ju varit bedtime för mig för längesedan! Vad hände med den rutinen -att lägga sig supertidigt? Den kommer nog tillbaka snart igen.

Förresten, stackars Magda har varit sjuk sedan i fredags, fy vad tråkigt. Visserligen har det inte varit det bästa vädret heller så hon har inte gått miste om något sånt, tur det!


Ibland ser konversationerna ut så här när man har tråkigt. Jag gillar dock min liknelse till hur Magdas sjukdomsprocess
skulle se ut (till vänster). Magda kontrade dock med en bläckfiskattack!

Nu: U.S Marshals!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar