onsdag 1 augusti 2012

Fika med Vbg-brudar!

En efterlängtad fika var på sin plats ikväll. Det blev quite the reunion, Hanna, Alex, Anna och Tove med sin karl! Riktigt skönt häng blev det här hemma.

Anna hade tagit med sig sina vovvar Hampus och Märta som stod för en liten del av underhållningen och uppmärksamheten. Det blev många vändningar i samtalsämnena, allt från att Hanna slog sönder tegelsten när hon tog svart bälte (yes, jag skryter lite om Hanna) till att prata om cirkus. Bra blandning!


Så söta vovvar alltså. Hampus och lilla Märta. Tycker att Märta ser ut som en liten korv i nedre vänstra hörnet! :D

 Hanna befinner sig i the dark side of the apartment och Anna har fullt upp med sina små!

Ja, djur är faktiskt kul. Alex fotar Märta, och direkt efter hakade jag på.

Tove med Einar! Tove är by the way väldigt vig -nice! Jag når knappt ner till fötterna.

Här är lite prylar vi köpte i London. Ett tidningsställ till oss och två klänningar till miiiig!

Just nu är jag supermegatrött så jag ska lägga mig och sova. Best thing ever alltså, att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar