torsdag 2 augusti 2012

Skönt häng!

Ikväll fick jag äntligen träffa Elina och se hennes nya lägenhet! Såå fin lägenhet, ser framför mig hur Elinas planer för den kommer att träda fram :)

Så fort jag kom in kände jag doften av paj -mmm.. Det var blåbärspaj!

Himla kul att få återse min kära vän och prata prata prata. Lite konstigt att inte ses på så länge när vi ändå har suttit ihop så många många timmar i skolan/fiket/skype/hemma. Det snackades en del om de kommande studierna på Handels, och OM vi är taggade?! Sjukt bra ska det bli!

Måste även kommentera min (o)nyttiga frukost. Rysk yoghurt (myyycket krämigare än både grekisk & turkisk), micrade hallon, Start-müsli och lite ringlad honung. Så jäkla gott, men nyttigt? Hm.

Läggdags här i Kungälv! Maria & Simon tittade på Mirror Mirror, är det nån mer som blev stum när låten/musikvideon kom vid eftertexterna?! Jättekonstigt, omotiverat och lite fånigt. Eller hur? Mysig film för övrigt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar