fredag 12 oktober 2012

The Pointer Sisters i lurarna på tåget hem

Himla bra är den, den där listan Magda har gjort ;) Feel-good musik! I'm so excited får mig att tänka på studentavslutningen när jag och Malin sjöng den. Sååå kul!

Solen skiner och jag tror minsann att fredagsfeelingen infinner sig, humöret är helt okej! Det är så mycket som händer på så kort tid; ikväll ska jag repa lite med Magda, imorgon är det fest, nästa vecka åker jag och Johannes till Liverpool - ja, ganska mycket roligt på gång men någonstans måste jag klämma in skolan i det hela. Det löser sig!

Igår mötte jag upp Maria efter skolan och min tanke var att jag skulle köpa en ring på Lindex för 40 kr, men tydligen gällde bara den rabatten på nätbutiken så det blev ingen ring. Däremot köpte jag en kjol (50% rea) som jag ska ha imorgon kväll, den kostade strax över hundralappen -jävligt nöjd med mig själv ;) Köpte även en mössa i fejkpäls, en svart sådan som gör att jag ser ut som en rik ryska ungefär. Gillar den skarpt! Köpte även en urmysig tröja som var sådär mjuk och tofsig ungefär, en vit tröja var det hur som helst. Kanske borde lägga upp bilder? Förklaringen var väl inte den bästa. Så från att INTE köpa ringen köpte jag andra saker (som jag dock velat ha länge, så mitt samvete är faktiskt rent, nämnas ska väl också att Maria är extremt duktig på att få en att shoppa haha).

Efter shoppingen fikade jag och storasyster, mysigt mysigt. As usual.

Kan meddela att jag fikade idag med, jaaa det gjorde jag. Fasen alltså, men jag kunde inte låta bli när cafeterian helt plötsligt ställde fram en stor plåt med gratis muffins och bullar! Tur är väl att jag drar till gymmet direkt, får kämpa extra hårt idag. Skit.

Over and out. Hoppas att alla får en underbar fredag och helg! Yeay, äntligen fredag och en ledig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar